Ekonomika se prolíná do všech sfér lidského života a vzdělání bez alespoň základních ekonomických institutů je jako bezradnost dítěte ve světě dospělých lidí. Pro pedagoga je vždy potěšitelné, když po letech potká své žáky, kteří jsou na vysokých manažerských pozicích, nebo jsou úspěšnými soukromými podnikateli.
Moje pedagogická zkušenost vychází z faktu hned na počátku nastavit pevná a přísná pravidla a trvat na jejich plnění bez kompromisů, tzn. „nulová tolerance“. Zkušenost mi říká, že hodný učitel nic nenaučí a v konečném důsledku, je žákům spíše pro smích a v pozdějším zaměstnání litují času, který ztratili v jeho předmětu bez znalostí, které by mu v praktickém životě byly ku prospěchu.
22 let předchozí praxe mi umožňují provázat praktické zkušenosti s teorií a ve formě mnoho příkladů přiblížit studentům problematiku ekonomických předmětů. 2 roky pod vedením rakouského managementu, 14 let v zahraničním bankovním sektoru – holandský a americký management, 6 let soukromého podnikání v terciální sféře.