Příležitostmi, jaké mi dala. Skvělá byla i samotná výuka, předměty, které jsme měli nebo skvělý kolektiv, ale asi nejvíc jsem si cenil příležitostí, které mi škola nabízela. Ať už to byl projekt Diplomatické fórum, na kterém jsem se aktivně podílel a později zčásti i vedl, tak i řada mimoškolních akcí a vzdělávacích programů, které mě neskutečně posunuly, a to především tím, jak rozšiřovaly můj přehled, což mi výrazně pomohlo i ve studiu. Skvělý byl také profesorský sbor, který nás vždy podporoval v aktivitách, a ke kterému jsme si mohli přijít vždy pro radu.
Celou řadu soft skills, ať už je to prezentování na veřejnosti, jasně formulovat svůj názor a nebát se ho říct nebo prosazovat. Dostal jsem zde velkou možnost rozvíjet své organizační dovednosti. V tom byla dobrým základem do dalšího života. Dala mi kvalitní vhled do mezinárodního dění a prohloubila moje znalosti historie v širším kontextu.
Díky těmto základům se mi pak dařilo v řadě projektů, kterých jsem se účastnil, a které mi hodně usnadnily život. Když jsem působil v neziskovém sektoru, tak byla řada těchto dovedností velkou výhodou a většinu jsem se nemusel učit od začátku, naopak jsem se mohl zaměřit na rozvíjení těchto schopností a dovedností.
Ano, pokračoval jsem ve studiu historie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a během bakalářského studia jsem se zapojil do neziskového sektoru v oblasti mimoškolního vzdělávání. Nakonec jsem se ale vrátil na tuto školu, kde učím a organizuji některé projekty, jak jsem už psal v předešlé odpovědi. Právě možnost různých projektů jsem na škole oceňoval jako student, a to je také i důvodem, proč se snažím to stejné zajistit i novým studentům. Vedle toho se pohybuji i v komunální politice, kde se zaměřuji právě na oblast vzdělávání. Jsem ve školských radách dvou prestižních pražských gymnázií a jedné základní školy, jsem aktivní ve výborech a komisích v naší městské části a také působím v dozorčí radě Kampusu Hybernská. Myslím, že takhle aktivní přístup jsem zčásti získal i díky této škole, která nás v aktivním působení podporovala.